2021-02-26 14:04:00
Інформація
про виконання бюджету за бюджетними програмами
Державної служби фінансового моніторингу України та показників, що характеризують їх виконання
за 2020 рік
Державна служба фінансового моніторингу України (далі Держфінмоніторинг) є центральним органом виконавчої влади, що координується через Міністра фінансів України. Положення про Державну службу фінансового моніторингу затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2015 № 537.
Головна мета діяльності:
Реалізація державної політики у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
Завдання:
- Збирання, оброблення та проведення аналізу (операційного і стратегічного) інформації про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, інші фінансові операції або інформації, що може бути пов’язана з підозрою в легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму чи фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
- Забезпечення функціонування та розвитку єдиної інформаційної системи у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового ;
- Налагодження співпраці, взаємодії та інформаційного обміну з державними органами, НБУ, компетентними органами іноземних держав та міжнародними організаціями у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
- Забезпечення представництва України в міжнародних організаціях з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинних шляхом, фінансуванню терроризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
- Організація та забезпечення перепідготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань фінансового моніторингу у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинних шляхом, і фінансуванню терроризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
Держфінмоніторинг утримується за рахунок коштів державного бюджету та здійснює видатки виключно в межах бюджетних асигнувань, затверджених в Державному бюджеті України на відповідний рік.
Згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» Держфінмоніторингу є розпорядником бюджетних коштів за такими бюджетними програмами:
КПКВ 3509010 „Керівництво та управління в сфері фінансового моніторингу”;
КПКВ 3509020 „Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму”.
У 2020 році згідно із затвердженими кошторисами Держфінмоніторингом були здійснені видатки в сумі 126897,3 тис. грн., в тому числі в розрізі окремих статей витрат:
тис. грн.
Код програмної класифікації видатків/ Код економічної класифікації видатків |
Код функціо-нальної класи-фікації видатків |
Найменування |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Разом |
|||
згідно з програмною класифікацію видатків |
План на 2020р. з ураху-ванням внесених змін |
Касове вико-нання за 2020 рік |
План на 2020р. з ураху-ванням внесених змін |
Касове виконання за 2020 рік |
План на 2020р. з ураху-ванням внесених змін |
Касове вико-нання за 2020 рік |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Видатки всього за розпорядником коштів |
||||||||
2110 |
|
Оплата праці |
87351,6 |
87350,7 |
4990,5 |
4195,9 |
92342,1 |
91546,6 |
2120 |
|
Нарахування на оплату плату |
19217,5 |
18486,5 |
1060,1 |
834,2 |
20277,6 |
19320,7 |
2210 |
|
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар |
497,2 |
481,7 |
242,3 |
143,5 |
739,5 |
625,2 |
2240 |
|
Оплата послуг (крім комунальних) |
8018,5 |
7721,6 |
5331,8 |
5285,3 |
13350,3 |
13006,9 |
2250 |
Видатки на відрядження |
83,2 |
41,8 |
5,6 |
|
88,8 |
41,8 |
|
2270 |
|
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв |
1847,8 |
1646,6 |
172,5 |
131,3 |
2020,3 |
1777,9 |
2600 |
|
Поточні трансфери |
138,7 |
138,7 |
|
|
138,7 |
138,7 |
2800 |
|
Інші поточні видатки |
2,2 |
2,0 |
|
|
2,2 |
2,0 |
3110 |
Придбання обладнання і предметів довгострокового користування |
|
|
437,5 |
437,5 |
437,5 |
437,5 |
|
Разом |
|
|
117156,7 |
115869,6 |
12240,3 |
11027,7 |
129397,0 |
126897,3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
в т.ч. за бюджетними програмами |
|
|
||||||
3509010 |
112
|
Керівництво та управління у сфері фінансового моніторингу
|
|
|||||
2110 |
85318,1 |
85318,0 |
|
|
85318,1 |
85318,0 |
||
2120 |
18770,0 |
18096,3 |
|
|
18770,0 |
18096,3 |
||
2210 |
497,2 |
481,7 |
10,2 |
9,5 |
507,4 |
491,2 |
||
2240 |
7878,5 |
7600,2 |
4557,8 |
4557,8 |
12436,3 |
12158,0 |
||
2250 |
83,2 |
41,8 |
|
|
83,2 |
41,8 |
||
2270 |
1674,0 |
1550,3 |
|
|
1674,0 |
1550,3 |
||
2600 |
138,7 |
138,7 |
|
|
138,7 |
138,7 |
||
2800 |
2,2 |
2,0 |
|
|
2,2 |
2,0 |
||
3110 |
|
|
437,5 |
437,5 |
437,5 |
437,5 |
||
Разом |
|
|
114361,9 |
113229,0 |
5005,5 |
5004,8 |
119367,4 |
118233,8 |
3509020 |
950
|
Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму |
|
|||||
2110 |
2033,5 |
2032,7 |
4990,5 |
4195,9 |
7024,0 |
6228,6 |
||
2120 |
447,5 |
390,2 |
1060,1 |
834,2 |
1507,6 |
1224,4 |
||
2210 |
232,1 |
134,0 |
232,1 |
134,0 |
||||
2240 |
140,0 |
121,4 |
774,0 |
727,5 |
914,0 |
848,9 |
||
2250 |
5,6 |
|
5,6 |
|
||||
2270 |
173,8 |
96,3 |
172,5 |
131,3 |
346,3 |
227,6 |
||
3110 |
|
|
|
|
||||
Разом |
|
|
2794,8 |
2640,6 |
7234,8 |
6022,9 |
10029,6 |
8663,5 |
Паспорти бюджетних програм Держфінмоніторингу на 2020 рік (зі змінами) затверджені наказами Міністерства фінансів України від 06.05.2020 № 193, від 16.09.2020 № 567.
Інформація про виконання результативних показників, що характеризують виконання бюджетних програм Держфінмоніторингу (джерело: паспорти бюджетних програм та звіти про їх виконання):
№ з/п |
Показники |
Оди-ниця виміру |
Затверджено пас-портом бюджетної програми |
Виконано за 2020 рік |
Відхилення |
|
|||
Загаль-ний фонд |
Спеціальний фонд |
Загаль-ний фонд |
Спеціальний фонд |
Загаль-ний фонд |
Спеціальний фонд |
|
|||
КПКВ 3509010 «Керівництво та управління в сфері фінансового моніторингу» |
|||||||||
Затрат: |
|
||||||||
1. |
Кількість штатних одиниць |
осіб |
237 |
|
208 |
|
-29 |
|
|
2. |
Кількість службових автомобілів |
од. |
1 |
|
1 |
|
|
|
|
Продукту: |
|
||||||||
1. |
Кількість заведених досьє |
од. |
2850 |
|
2859 |
|
9 |
|
|
2. |
Кількість запитів, направлених до іноземних підрозділів фінансової розвідки |
од. |
390 |
|
328 |
|
-62 |
|
|
3. |
Кількість взятих на облік повідомлень про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу |
од. |
5650000 |
|
4725537 |
|
-924463 |
|
|
4. |
Кількість запитів, щодо надання додаткової інформації |
од. |
14570 |
|
13642 |
|
-928 |
|
|
5. |
Кількість оброблених повідомлень про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу |
од. |
5700000 |
|
4744115 |
|
-955885 |
|
|
6. |
Кількість методично – роз’яснювальних документів, доведених до відома суб’єктам первинного фінансового моніторингу |
од. |
200 |
|
510 |
|
310 |
|
|
7. |
Кількість міжнародних заходів щодо забезпечення представництва України в міжнародних організаціях з питань запобігання та протидії легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення |
од. |
20 |
|
62 |
|
42 |
|
|
8. |
Кількість проведених перевірок суб’єктів первинного фінансового моніторингу |
од. |
3 |
|
2 |
|
-1 |
|
|
9. |
Кількість взятих на облік суб’єктів первинного фінансового моніторингу |
од. |
23000 |
|
22451 |
|
-549 |
|
|
Ефективності: |
|
||||||||
1. |
Кількість оброблених повідомлень про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, на одного працівника |
од. |
24050 |
|
25369,6 |
|
1319,6 |
|
|
2. |
Кількість оброблених повідомлень про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, на одного працівника, які забезпечують функціонування ІСФМ (39 осіб) |
од. |
167647 |
|
175708 |
|
8061 |
|
|
Якості: |
|
||||||||
1. |
Питома вага повідомлень про фінансові операції, оформлених відповідно до вимог, в загальній кількості поданих |
відс. |
99,7 |
|
99,9 |
|
0,2 |
|
|
2. |
Частка повідомлень про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, поданих в електронному вигляді, у їх загальній кількості |
відс. |
99,9 |
|
99,9 |
|
|
|
|
3. |
Частка проєктів узагальнених матеріалів, які були схвалені Експертною комісією для передачі правоохоронним органам, у їх загальній кількості |
відс. |
99 |
|
100 |
|
1 |
|
|
4. |
Рівень забезпечення функціонування ІСФМ |
відс. |
99,7 |
|
99,9 |
|
0,2 |
|
|
КПКВ 3509020 «Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму» |
|||||||||
Затрат: |
|
||||||||
1. |
Кількість установ, залучених до надання послуг з підвищення кваліфікації |
од. |
1 |
|
1 |
|
|
|
|
2. |
Кількість штатних одиниць |
од. |
11 |
14 |
10 |
11 |
-1 |
-3 |
|
Продукту: |
|
||||||||
1. |
Кількість фахівців, які підвищили кваліфікацію |
осіб. |
578 |
150 |
578 |
150 |
|
|
|
2. |
Кількість фахівців інших СПФМ, які підвищили кваліфікацію |
осіб |
|
785 |
|
1631 |
|
846 |
|
3. |
Кількість фахівців СПФМ, які взяли участь в одноденних тематичних семінарах |
осіб |
|
200 |
|
394 |
|
194 |
|
4. |
Кількість фахівців інших СПФМ, які підвищили кваліфікацію за короткостроковою програмою |
осіб |
|
15 |
|
8 |
|
-7 |
|
Ефективності: |
|
||||||||
1. |
Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця |
грн. |
4835,3 |
4729,3 |
4568,5 |
4729,3 |
-266,8 |
|
|
2. |
Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця (інші СПФМ) |
грн. |
|
3400 |
|
3003,5 |
|
-396,5 |
|
3. |
Середні витрати на участь 1 фахівця в одноденних тематичних семінарах для СПФМ |
грн. |
|
1000 |
|
1000 |
|
|
|
4. |
Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця (інші СПФМ) за короткостроковою програмою |
грн. |
|
2600 |
|
2600 |
|
|
|
Якості: |
|
||||||||
1. |
Питома вага фахівців, які отримали документ про підвищення кваліфікації, у їх загальній кількості |
відс. |
100 |
100 |
100 |
100 |
|
|
|
2. |
Рівень задоволення слухачів якістю послуг з підвищення кваліфікації |
відс. |
100 |
100 |
100 |
100 |
|
|
|
В межах бюджетних програм Держфінмоніторингу у 2020 році не здійснювались видатки на реалізацію державних цільових та інвестиційних програм.
Начальник Управління планування,
виконання бюджету, бухгалтерського
обліку та роботи з персоналом –
головний бухгалтер Наталія ПОПЛЕВІЧЕВА